duminică, 18 decembrie 2011

Niste nebuni:))

Salut.In aceasta parte al blo...acum o iau cu stirile..mai bine zic direct.AM PRIETENI NEBUNI(in sensul bun al cuvantului).Pi de ce?Azi am fost la fotbal...ca totzi copii...ne jucam aici la noi fotbal etc...doar ca azi am avut petarde la noi...ce sa facem?Ne avand o echipa mai buna ca cea adversa...si neechilibrata am folosit petarde:D...Cum?se apropiau adversari...pac o petarda...buf exploda...pac luam mingea:))Cum dadeam gol?Noi nefiind prea buni la sut:))...aruncam o petarda NEaprinsa spre portar,portarul nestiind ca nu a fost aprinsa...fugea si dadeam gol:Dcam asta la fotbal...logik ca din cauza noastra au plecat totzi:)).Asa,la noi in sosea jucam tenis de obicei dar de data asta ce faceam?Puneam o petarda jos,puneam o conserva pe ea,bubuia petarda,conserva sarea si...cateodata,mai treceau masini si cred ca aici stitzi se se putea intampla:)).Pac pe o dacie...pac pe un BW:O:O:O.am fugit de ne-a pierdut pamantul...Asa.ce mai faceam?aruncam petarde pe sosea etc,dar,claudiu a aruncat langa Dany,Dany a vrut sa arunce petarda,a scapat petarda lui in adidas,sa speriat de petarda lui Claudiu,el vazanda ca iese fumdin adidas,s-a descaltzat intr-o secunda a arun cat adidasu cu petarda in el si BUM a explodat petarda in adidas:D.Mai puneam petarde in coarnele la bicicleta si puneam piatra acolo,faceam tun:)).V-as mai scrie dar momentan am durere de capsor....ceea ce rar mi se intampla:)).O fi de la scoala ceva..sau dragostea...cum spun profesorii8-|.

Suntem cei mai nebuni copii de la noi de aici si nu ne poate intrece nimeni>:)>:)>:)


BlaBlalazBye

2 comentarii: